Saņemšana un atgriešana
Piegādes laiki
Pirmdiena līdz piektdiena
Visas pasūtījumi, kas ir pasūtīti līdz plkst. 16:00, tiks nosūtīti tajā pašā dienā ar PostNL - DPD vai DHL. Nīderlandē un Beļģijā piegāde notiek 1-2 darba dienu laikā.
Ja izvēloties starp dažādiem piegādātājiem izvēles brīdī nav iespējams, tad pakaļs ar biezu pastu tiks nosūtīts caur PostNL. (tikai Nīderlandē)
Sestdiena un svētdiena
Visi pasūtījumi, kas tiek veikti sestdien un svētdien, tiks nosūtīti pirmdien.
Piegādes laiki pēc valstīm
- Nīderlande: 1-2 dienas
- Vācija: 2-3 dienas
- Francija: 2-3 dienas
- Austrija: 2-3 dienas
- Polija: 2-3 dienas
- Itālija: 2-3 dienas
- Dānija: 2-3 dienas
- Portugāle: 3-4 dienas
- Čehija: 3-4 dienas
- Zviedrija: 3-4 dienas
- Šveice: 3-4 dienas
- Spānija: 3-4 dienas
- Norvēģija: 5-6 dienas
- Apvienotā Karaliste: 2-3 dienas
- Īrija: 2-3 dienas
- Beļģija: 2 dienas
- Liuksemburga: 2 dienas
- Velsa: 2-3 dienas
- Slovakija: 3-4 dienas
- Skotija: 2-3 dienas
- Ungārija: 4-5 dienas
- Bulgārija: 4-5 dienas
- Igaunija: 4-5 dienas
- Latvija: 5-6 dienas
- Lietuva: 5-6 dienas
- Horvātija: 5-6 dienas
Citas valstis varat sazināties, rakstot uz [email protected] vai WhatsApp: 0548201001.
Pasūtījumu saņemšana veikalā
Vai jūs vēlaties saņemt pasūtījumu veikalā? Izvietojiet savu pasūtījumu mūsu tiešsaistes veikalā un izvēlieties opciju "PICK-UP". Jūs varat saņemt pasūtījumu mūsu veikalā nākamajā darba dienā un sestdienā. Lai iegūtu pašreizējo darba laiku, apskatiet mūsu klientu apkalpošanu.
Track & Trace
Kad pasūtījums ir sagatavots, jūs saņemsiet izsekošanas numuru, ar kuru varēsiet sekot pasūtījumam.
Pakets nav saņemts
Ja jūs neesat saņēmuši savu paketi, pārbaudiet šādas lietas.
- Pārbaudiet izsekošanas kodu
Skatiet šeit, kāda ir nosūtījuma statuss. Pastāv iespēja, ka piegādes dienests ir nobijies vai ka paciņa ir piegādāta pastā.
- Pārbaudiet piegādes adresi
Vai adrese, ko jūs norādījāt piegādei, ir pareiza? - Pārbaudiet savu pastu
Pārbaudiet, vai jūs esat saņēmuši pastu no piegādātāja. Iespējams, ka pirmajā mēģinājumā jūs nebija mājās.
Ja joprojām neesat saņēmis paketi, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanu.
Preces apmaiņa un atgriešana (Nīderlande un Beļģija)
Preču apmaiņa un atgriešana protams nav problēma. Ja produkts neatbilst jūsu cerībām, jūs to varat atgriezt. Lūdzu, informējiet mūs 30 dienas laikā, ja vēlaties atgriezt savu pasūtījumu. Jūs mums palīdzat, ja norādāt, kāpēc atgriežat produktu. Pēc tam, kad mums būs paziņots, ka vēlaties atgriezt savu pasūtījumu, jums būs 15 dienas laika to atgriezt mums.
Pieteikšanās savam atgriešanās sūtījumam, izmantojot zemāk esošo pogu.
- Atgriešana ir iespējama, ja pasūtījumu atcēlat 14 dienu laikā pēc saņemšanas.
- Pēc pasūtījuma atcelšanas jums ir vēl 14 dienas laika atgriezt preci.
- Prece nav izmantota, ir pilnīga, netērēta vai bojāta.
Preces izmēģināšana protams nav problēma
- Piezīmes un kartiņas joprojām ir pievienotas precei.
- Prece joprojām ir oriģinālajā kastē vai iepakojumā.
- Atgriešanas izmaksas jums jāsedz pašam
- Piegādei jābūt pietiekami apmaksātai. Ja sūtījums tiek saņemts atpakaļ nepietiekami apmaksāts, mēs izrakstīsim rēķinu.
- Ja atgriežat visu pasūtījumu, jums tiks atmaksātas mums samaksātās piegādes izmaksas sākotnējā pasūtījumā, 3,95 eiro apmērā.
Atgriešanas izmaksas
Mēs uzsveram, ka par atgriešanās izmaksām, kas ir 4,95 eiro, jums ir jāmaksā pats un tās tiks atmaksātas no kopējā atmaksājamās summas. Atgriešanās portālā jūs maksājat atgriešanas izmaksas par savu pasūtījumu. Ja atgriežat visu pasūtījumu, sākotnējā sūtījuma 3,95 eiro piegādes izmaksas tiek atmaksātas.
Ja vēlaties mainīt preci, ieteicams sazināties ar mums tieši. Mēs varam rezervēt preci jums, lai novērstu tās pasūtīšanu vai pārdošanu šajā laikā.
Mūsu atgriešanās adrese:
Sideways
Hinmanweg 3 BE68
7575 BE, Oldenzaal, Netherlands
Atgriešana no valstīm ārpus ES
Ja atgriežat pasūtījumu no valsts ārpus Eiropas Savienības, iepriekš samaksātie importa un muitas nodokļi netiks atmaksāti. Dažos gadījumos ir iespējams pieprasīt šo izmaksu atmaksu no muitas iestādēm. Lūdzu, sazinieties ar savu pārvadātāju vai muitas iestādi, lai uzzinātu piemērojamos nosacījumus un procedūras. Atgriešanas sūtīšanas izmaksas sedz klients.
Svarīgi punkti:
- Informējiet pārvadātāju, ka sūtījums ir atgriešana.
- Norādiet uz sūtījuma rēķina: RETURN SHIPMENT FOR ECOMMERCE ORDER WITH UPS/DHL/DPD + [sākotnējais UPS/DHL/DPD izsekošanas numurs].
- Uz iepakojuma uzrakstiet: Muitas kods 604, Return Goods - full exemption.
- Pievienojiet oriģinālā rēķina kopiju un nosvītrojiet preces, kuras netiek atgrieztas.
Atgrieztie sūtījumi, par kuriem tiek piemēroti importa nodokļi vai muitas maksas, var tikt atteikti, vai arī šīs izmaksas var tikt iekasētas no jums.
Atsaukšanas tiesības
Jums ir tiesības atcelt savu pasūtījumu 30 dienas laikā pēc saņemšanas bez jebkāda iemesla norādīšanas. Paziņojuma veikšanas brīdī jums ir vēlreiz 15 dienas laiks, lai faktiski atgrieztu produktu. Jums tiks pilnībā atmaksāta pasūtījuma summa, tostarp piegādes izmaksas. Šīs izmaksas ir aptuveni 6,95 eiro par paketi, precīzu tarifu varat atrast savas pārvadātāja tīmekļa vietnē. Izmantojot atsaukšanas tiesības, produkts tiks atgriezts uzņēmējam kopā ar visiem piegādātajiem aksesuāriem un - ja tas ir saprātīgi iespējams - oriģinālajā stāvoklī un iepakojumā. Lai izmantotu šīs tiesības, varat sazināties ar mums, rakstot uz [email protected]. Mēs pēc jūsu atsaukuma saņemšanas izsniegsim atmaksu par pasūtījuma summu 2 dienu laikā, ja produkts jau ir saņemts atpakaļ labā stāvoklī.